wtorek, 21 stycznia 2014

Magdalena Cielecka

Witajcie!
Powróciła mi nadzieja, że się coś ruszy z autografami i że będą przychodzić. Ostatnio, dokładnie 16 stycznia dostałam aż 3 listy. Dotarły także grafy z kupna, więc może już być tylko lepiej. Dziś autograf od Magdy Cieleckiej. Grała ona m.in. w Hotelu 52 i Czasie Honoru. W tym drugim, rola tej pani jako Minister Bezpieczeństwa podobała mi się najbardziej. Grała także w wielu innych serialach i filmach, ale tylko te role pamiętam. Wysłałam dwa zdjęcia. Dostałam moje 2 podpisane, jedno  dodatkowe oraz liścik.




Wysłałam: 11.12.2013r
Dostałam: 16.01.2014r
Dedykacja: Tak
Wymarzony: Tak

Zdjęcie bez dedykacji  na wymianę!

ZAPRASZAM DO ZAKŁADKI WYMIANA/SPRZEDAŻ

11 komentarzy:

  1. Gratuluję! :)
    Również mam autograf tej Aktorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje !
    Świetny podpis :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :) uwielbiam Panią Magdę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje! Wspaniała aktorka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Świetny blog! Dodaję go do ulubionych :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://autografypauliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ;) Też nie długo będę wysyłała do tej aktorki prośbę o autograf ;)
    Jeśli chcesz się ze mną skontaktować to wejdź na mojego bloga i wejdź w KONTAKT :)
    Pzdr, Neczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje zapraszam do mnie ;) http://autografy-zuuzy-876.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh... Pani Magdalena mnie chyba z Tobą pomyliła. Wysłałam też takie zdjęcie jak to pośrodku. Na zdjęciu jest dedykacja dla Klaudii, ale w liście napisała Droga Ewo. :) Zabawne.
    Autograf otrzymałam 14 stycznia.

    OdpowiedzUsuń