środa, 26 marca 2014

Daniel Craig !

Cześć!
Dziś opisuję autograf świetnego aktora Daniela Craiga. Grał on w serii filmów o Bondzie, m.in. w moim ulubionym ,,Skyfall". Wysłałam tą prośbę na nieaktualny już adres V V, mając nadzieję że dostanę odpowiedź. Jednak inne osoby(chyba dwie) dostały odpowiedź z tego adresu, a ja nadal czekałam. Gdy minęła ważność adresu w styczniu, pożegnałam się z szansą otrzymania autografu. Pewnego dnia zobaczyłam jak listonosz zostawia listy w skrzynce. Idąc po nie myślałam, że to jakaś odpowiedź od polskiego aktora. Jednak zobaczyłam wystającą ze skrzynki kopertę. Od razu ją poznałam. Byłam bardzo zaskoczona tą odpowiedzią, ale takie najbardziej cieszą. List musiał trochę podróżować z aktorem, gdyż  wysłałam go (chyba) do Kanady a pieczątka była z USA . Doceniam jednak, że autograf został odesłany i, że nie jest to zwykły nadruk. Był to mój pierwszy list wysłany za granicę,więc tym bardziej cieszę się z sukcesu.


Wysłałam 3 zdjęcia 10x15, kopertę zwrotną i IRC.Dostałam 1 podpisane zdjęcie.

Wysłałam: 25.11.2013r.
Dostałam: 24.03.2014r.
Dedykacja: NIE
Wymarzony: TAK

Do następnej! Pozdrawiam ;)

10 komentarzy:

  1. ooo ja też prawdopodobnie na ten sam adres wysłałem... to może i ja dostanę odpowiedź :))
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wysylalem w grudniu do USA na vv i tez lipa, odpowiedzi brak :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie miałem tyle szczęścia co ty :/ Gratuluję autografu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Świetny podpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;) Bardzo lubię tego aktora :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny podpis, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie gratulacje!!! Ja chciałam wysłać, ale kiedy dostałam kupony IRC to było już za póżno...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Mnie się niestety nie udało...

    OdpowiedzUsuń