środa, 26 lutego 2014

Artur Żmijewski

Hej!
Dziś autograf od Artura Żmijewskiego. Aktor znany z serialu ,,Na dobre i na złe" i ,,Ojciec Mateusz". Autograf otrzymałam po wysłaniu prośby na adres agencji. Zrobiłam tak że wysłałam w jednej kopercie prośbę o graf A.Żmijewskiego i K.Preis. Chociaż że dołączyłam tylko jedną kopertę zwrotną, grafy zostały odesłane w innej kopercie i to priorytetem. Bardzo miło ze strony agencji. Wysłałam kopertę zwrotną i 2 zdjęcia. Czekałam tylko 13 dni.

  
Wysłałam: 06.02.2014r.
Dostałam: 19.02.2014r.
Dedykacja: Tak

14 komentarzy:

  1. Też muszę w końcu wysłać prośbę do pana Artura,gratuluję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze mówiąc pierwszy raz spotykam się z takim autografem na blogu :)
    serdecznie gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Nie dość, że dobry aktor, to jeszcze facet jak wino... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje !
    Świetny sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Ja miałam kiedyś okazję spotkać go osobiście i poprosiłam go o autograf, ale odmówił mi...:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ;) do Borysa Szyca napisałam na adres teatru
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń