środa, 12 lutego 2014

Robert Lewandowski

Witajcie!
Dziś przedstawiam wam autograf od wszystkim znanego piłkarza, jakim jest Robert Lewandowski. Nie trzeba go przedstawiać, bo każdy choć trochę go zna i kojarzy. Kiedy wysyłałam list do Roberta wysłałam także dwa inne. Były to pierwsze moje wysłane listy podczas mojego kolekcjonowania. Do tej pory właśnie na ten autograf czekałam najdłużej, ale się doczekała i się cieszę że go mam. 


Wysłałam:09.07.2013r.
Dostałam: 05.02.2014r.
Dedykacja: NIE

KONKURS-ŁAPANIE LICZNIKA
Wszyscy wiedzą na czym polega taki konkurs. Postanowiłam taki zorganizować, ponieważ nie było u mnie jeszcze żadnego konkursu. Zrzut z licznikiem równym 7777 należy wysłać na adres podany w zakładce kontakt, wpisując w temacie wiadomości ,,LICZNIK". Osoba która jako pierwsza wyśle zrzut otrzyma nagrodę w postaci: 25 sztuk małych białych kopert, kilka w rozmiarze a5 i jeszcze coś, muszę pomyśleć. Nagroda nie jest czymś wielkim, ale koperty zawsze się przydają

8 komentarzy: